Google Wave

Heeft er iemand binnen de bibliotheekwereld belangstelling voor een uitnodiging voor Google Wave?

Ik heb het nu, maar kan er eigenlijk nog niets mee omdat ik niemand anders ken die het ook heeft. Dus wie wil?

—- 9 november: Ze zijn OP !

40 reacties to “Google Wave”

• Bianca

Komt eraan! Google zegt trouwens dat ze wel wat tijd nodig hebben om de uitnodigingen te verwerken (‘we have a lot of stamps to lick’). Hoelang dat duurt, geen idee…

1. Marijn van H.

Ik ben hier allerminst een bekende, maar zag een tweet van Bibliotheek 2.0 en ben zeker geïnteresseerd. Mocht je er dus nog eentje over hebben voor mij, dan zou ik je zeer dankbaar zijn.

2. Mirjam

Hallo Bianca, hopelijk heb je nog een uitnodiging over, want ik ben zeer benieuwd naar Google Wave. Ook ik las je uitnodiging op de bibliotheek Ning.

3. martin

hallo Bianca,

Heb je nog uitnodigingen over, ook ik ben zeer benieuwd naar de mogelijkheden en onmogelijkheden van Google wave!

Gr. Martin

4. René

Dag Bianca,

Ik zag op bibliotheek 2.0 dat je uitnodigingen te vergeven hebt voor Google Wave. Ik hou me warm aanbevolen .

Met vriendelijke groet

• René

Ik heb gisteren mijn invite ontvangen en hem gelijk geactiveerd. Ik zal vanavond thuis op mijn gemak eens kijken wat ik er allemaal mee kan.

Hartelijk bedankt.

5. Shane

Hallo Bianca,

Als student IDM ben ik verslaafd 2.0 tools.
    Dus als je nog een invite hebt houdt ik me aanbevolen.

Shane

6. Carola

Hoi Bianca,

Goeie tip om mijn mailadres via deze site achter te laten, aangezien hij niet gepubliceerd wordt.

Supertoffe oproep en ik heb veel zin om google wave uit te proberen. ‘Het spelen kan beginnen!’

Gr,
    Carola

7. Hans

Hallo Bianca,

ik weet niet of er nog invites zijn maar ik heb wel interesse ben momenteel bezig met een onderzoek bij de Erasmus Universiteit over google gmail en gebruik het ook actief dus een wave invite is wel welkom om me beter te oriënteren.

Hans

8. Jeffrey

Als IDM student ben ik zeer geinstresseerd in de mogelijkheden die Google Wave zou kunnen bieden in het onderwijs en de communicatie tussen studenten en/of docenten.

Indien er nog invites over zijn hou ik mij zeker aanbevolen. Ik kan niet haast niet wachten om aan de slag te gaan met Google Wave!

Jeffrey

9. Koen

Hey bianca,
    Als je nog een invite over hebt, had ik graag eentje gehad. Ik kijk er al een tijdje naar uit om het eens uit te proberen!
    Alvast bedankt
    Koen

10. rien van den Bosch

Het zou echt super zijn indien je nog een uitnodiging over heb. ik ben heel erg benieuwd!
    Alvast bedankt!
    rien

11. S. Beeldman

Hoi Bianca,

Even een vraag aan jou en de andere genodigden.

Op 9-11 heb jij mij uitgenodigd, kan het kloppen dat ik nog niets heb ontvangen, omdat je eerder aangeeft dat het even kan duren??

Graag hoor ik even of het klopt dat het zolang duurt,

Saskia