Kengetallen 2011 hernieuwd op intranet

Een tijdje terug zette ik (Maaike) de eerste versie van de kengetallen op intranet. Inmiddels waren er wat aanpassingen en toevoegingen geweest, zoals de dekkingsgraad Igitur Archief – Metis en de acquisitie-uitgaven per faculteit (voor de oplettende kijker: die van GW ontbreken nog en volgen binnenkort).

De geüpdate versie is inmiddels op intranet gezet (te vinden via ABC index > Kengetallen).  Ik wil jullie nogmaals vragen om eens een duik in de cijfertjes te nemen. De laatste tijd kreeg ik vaak vragen om gegevens die in de kengetallen te vinden waren. Kennelijk weet nog niet iedereen de weg naar deze bron van informatie te vinden.

Kijk er eens naar en gebruik ze (want daar zijn ze voor): bv om gesprekken met faculteitsmedewerkers een goede basis te geven, als ondersteuning van een presentatie of om ontwikkelingen te signaleren.

Voor alle vragen kun je bij mij terecht. Ook ben ik benieuwd of jullie nog gegevens missen. Vorig jaar werd bv aangegeven dat men raadplegingscijfers van websites miste, en deze heb ik dit jaar toegevoegd. Feedback is dus welkom!