Library Blog

Blog

Adverteren voor je mobiele website: Twitter kan er wat van!

Dit voorbeeld van eenvoud en effectiviteit voor het bereiken van je klant:

Wie uitlogt op Twitter krijgt full-screen een paar modellen van mobiele devices te zien, met de boodschap:
You’ve signed out of Twitter. Now go mobile.
Visit m.twitter.com on your mobile device.
http://twitter.com/#!/download?logged_out=1

Goed getimed! Tenslotte is iemand die uitlogt potentiëel iemand die iets anders gaat doen, dus de deur uit, dus wellicht onderweg zal zijn, dus misschien wel mobiel door zou willen gaan met wat ie aan het Twitteren was…

Aan ons de hamvraag: wanneer is het ideale moment om onze klanten te attenderen op onze mobiele website? Wat suggesties:
–  op de aankondigingen met onze openingstijden online en offline (“24/7: m.library.uu.nl”)
–  tijdens de aankondiging van de sluiting van de bibliotheek
–  en inderdaad,  zoals Twitter: bij het uitloggen van de catalogus of van personal library.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *