Bijeenkomst UKB werkgroep Learning Spaces

De werkgroep Learning Spaces van het UKB (het samenwerkingsverband tussen de 13 universitaire bibliotheken en de Koninklijke Bibliotheek) organiseerde op 18 februari j.l.  een bijeenkomst met als titel:

‘Hoe (on)zichtbaar zijn UB’s in het onderwijs?’

Op deze bijeenkomst demonstreerden collega s van diverse UB s hoe zij, op uiteenlopende manieren, betrokken zijn bij het onderwijsproces van hun instelling. Doel van de bijeenkomst was het presenteren van good practices, het uitwisselen van ervaringen en inventariseren van wensen op dit gebied en manieren waarop de UKB werkgroep Learning Spaces dit alles kan ondersteunen (bron: Gaby Lutgens, Universiteit Maastricht)

Namens de UBU waren Dorinne, Simone, Kees en Bianca aanwezig. De UBU had een doorlopende presentatie met als titel:

‘Kennis op peil: nieuwe media voor medewerkers en klanten’

Onze presentatie is hieronder te bekijken. Overigens is de organisatie van plan een website te maken waarop alle bijdragen nog eens bekeken kunnen worden. Wanneer het zover is horen jullie dat natuurlijk hier!

[slideshare id=3306696&doc=ukblearningspaces100218-bijdrageuu-100301081209-phpapp02]

3 reacties to “Bijeenkomst UKB werkgroep Learning Spaces”

1. Frits

Op de website van de werkgroep Learning Spaces staat als vertegenwoordiger voor de Universiteit Maastricht (nog) niemand minder dan Anja Smit vermeld …

Weet iemand hoe het met de rol van Anja en de (eventuele) vertegenwoordiging van de UBU in deze werkgroep zit?

Groeten,
    Frits

2. Bianca

Niet alle UB’s zijn op dit moment vertegenwoordigd in de werkgroep. Voor zover ik begreep zijn nieuwe deelnemers wel welkom. Ik weet niet of Anja haar lidmaatschap heeft ‘meegenomen’.