Digitale knipselkrant over UU

Wil je elke morgen weten wat de kranten van vandaag schrijven over de Universiteit Utrecht of het hoger onderwijs? Dat kan met de Digitale Knipselkrant van de Directie Communicatie & Marketing van de UU. In één overzichtelijk mailtje per dag zie je wat er die ochtend is verschenen in regionale, landelijke en internationale uitgaven, en klik je direct naar het artikel dat voor jou interessant is.
KrantVia de Digitale Knipselkrant hebben alle medewerkers van de universiteit exclusief toegang tot fulltext artikelen in twee rubrieken: UU in het nieuws (ook internationaal) en Hoger onderwijs. De artikelen komen uit regionale en landelijke (gratis) dagbladen, enkele tijdschriften en grote internationale Engelstalige publicaties, en blijven drie maanden beschikbaar in het archief.

Wil je de Digitale Knipselkrant ook ontvangen? Meld je aan via perscommunicatie@uu.nl

Bron: Facultair Nieuws Geesteswetenschappen