Library Blog

Blog

Why Twitter Is Even More Worthless Than You Think

Dit artikeltje met deze uitdagende titel las ik recentelijk in een blog en het is wel goed om te zien hoe de relatie is tussen Twitter en een eventueel vervolgbezoek aan een website .

Lees het hier (uiteraard twitter ik dat bericht niet).

2 reacties to “Why Twitter Is Even More Worthless Than You Think”

  1. Jeroen Bosman

    Hmm, op basis van N=1 zeggen “Twitter is worthless for the limited purpose of driving traffic to your website” en dat een sophisticated takeaway noemen? Het is een leuk stukje, maar ik zou hier wel graag een degelijk onderzoek naar zien voor ik er iets mee deed. En al houd je het bij n=1 om iets te zeggen over de waarde van Twitter moet je het toch minimaal wel relateren aan de input en vergelijken met andere strategieën. Een beoordeling van het nut van iets is (in economische zin) natuurlijk altijd gerelateerd aan de input. Die is 60 seconden, voor het schrijven van de tweet. Je zou dus moeten bekijken of je 1537 views met 60 seconden werk de moeite vindt, bijvoorbeeld door het te vergelijken met andere methoden.

    Beantwoorden
  2. Pieter R

    En ook het gaat alleen over verkeer naar een website verkrijgen. Er staat ook in het artikel dat Twitter heel nuttig is in andere opzichten. Twitter zou dus voor contentboeren niet goed zijn, maar voor de rest van ons weer wel. Het is maar wat je verwacht van Twitter.

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter aan Jeroen Bosman Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *